En stjärna med ditt namn...

Denna vecka har verkligen varit rörig och känsomässigt laddad. Allt från lite jobbiga familjesaker som jag genomgår till att jag inte riktigt känt mig kry och jobbat på så gott jag kan ändå. Tur jag älskar och sormtrivs på mitt jobb!

I början av veckan fick jag enormt tråkiga besked om att en fin vän gått bort, vilket har gett mig många funderingar denna vecka och har inte riktigt accepterat eller förstått det.
Väntar fortfarande på att personen ska skriva på facebook eller snapchat, men de kommer aldrig något.

Johannes ♥️
Du var alldeles för ung för att lämna denna planet och kommer vara saknad av många.
Tack för den tid jag fick lära känna dig och vara din vän!
 
 
____________________________________________________


Jag är riktigt trött nu efter alla händelser och hoppas på rikligt med sömn inatt och att kroppen bestämmer sig för att vara helt frisk. För nu är det ladda batterierna som gäller inatt för en ny vecka på jobbet. ♥️

Helgen blev mest lugn, grabbarna (Rambo och Björn) har skottat taket idag med svärföräldrarna och jag passade på och tvätta och städa lite.
Igår var vi upp till mamma min i Torpshammar en sväng och hälsade på och sedan vidare till Ljungaverk för att gratta Tom som fyller 30 idag.
Passade även på att hälsa på Petra med familj innan vi åkte hemåt och avslutade kvällen med serier.
 
        
 
Ni får alla ha de så bra så länge, jobba lugnt och ta hand om alla nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback