Varit sjuk halva veckan...

 
 
Började denna dag med en längre promenad på morgonen med hundarna, efter att legat hemma i veckan. Riktigt skönt och komma ut lite.
Precis ätit lite lunch och ska nu förbereda mig för att åka och jobba snart. Första passet helt själv idag så det är lite spännande. Wish me good luck!
 
I kväll får vi främmande av sambos syster Madde som kommer stanna här över helgen med sin familj. Så blir lite spännande.
Ska försöka få tid och träffa Malin också som är här innan hon åker till Malta på Lördag och även fler kommer upp hit jag känner som jag tänkt svänga förbi.
Så fullspäckad helg helt enkelt. Behövs då det är så mycket skit som händer runt om för övrigt, så jag kan lägga tankarna på annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback