`´ Tortillas `´

Idag har det vare en typisk söndag, vare hemma & chillat mest hela dagen,
eller ja.. Lite nytta har man gjort som städat/diskat/målat garderober &
nyligen gjort lite middag med älskling, de blev typ Tortillas...
Tacoköttfärs som man stoppar i mjukt bröd, rullar ihop & lägger lite ost på &
in i ugnen ett tag.. Sen åt vi lite majs & Creme Fraiche till! :)
Så sjukt enkelt & så sjukt gott!

Ska snart måla garderoberna en gång till, sen blir det att sätta sig framför
tv:n & småsnegla lite på den medans jag fortsätter läsa i mina älskade, vackra bok:



Imorgon har jag hand om Aslan på förmiddagen, ska gå ut med han en sväng på en
promenad..
Sen mitt över dan kommer mamma & pappa förbi & hämtar mig, 
ska till Torpshammar en sväng :)
Men åker hem på kvällen igen till älskade pojkvän <3

Han börjar ju heltid nu i veckan också, så kommer ju sakna sönder han om dagarna :(
Men de kommer nog gå bra! , Får hitta på nått vettigt själv & göra bara!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback