`´ Känner Mig Så Rutten `´

Trött, och känns som om jag är världens person till att svika mina vänner.
Känner mig så rutten, då det är en tuff helg för mig med många val.

Först & främst brukar jag vare år fara till Viskans Parken, och det är på Lördag.
Sen fyller min vackra vän Anna år och hon ska ha fest, och det är på Lördag.
Sen kommer Robbans familj upp till Sundsvall, vilken nästan ALDRIG händer och då
ville dom hitta på nått, och det är på LÖRDAG!
Förstå hur jobbigt det är?
Antingen träffar jag min fina andra familj, eller åker & firar min finaste vän och efter det
åker på Viskans Parken.

Nä, jag gjorde mitt val idag efter mycket om och men och planerade om i min hjärna.
Blir hemma och tar en lugn helg, träffar Robban och hans familj och är även
hundvakt åt lillasysters hund Miki eftersom jag inte har så mycket för mig.
Sen när Anna kommer till Sundsvall för att bo här ett tag ska jag ta henne på en riktigt
härlig kväll, bara hon och jag <3
Asch, känner mej som världens sämsta vän, men ja får ta det för stunden och hoppas
att inte mina vänner känner så.

I veckan har jag jobbat på för fullt, men nu är jag ledig ett litet tag, i väntan på samtal
om hur jag ska jobba i Juli.
På Måndag kommer lönen, och då ska det SPENDERAS!
Fan vad jag förtjänar det!

Aeew, synd ja inte har batteri i kameran också.
Men häromdan fick vi bullar av ena barnet & mamman för att vi "fröknar"
gjort ett så bra jobb.
Även idag fick vi alla en varsin present från en annan tjej på dagiset,
jag fick världens sötaste bullformar i läckra färger & dom var prickiga!
Naaew, så himla sött & uppskattat, verkligen!
Blev superglad! 

Nu när jag är ledig några dagar också, så ska jag ta på mig ett nytt designjobb
tänkte jag. Får se vem den lycklige blir ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Missie

Tack så mkt för att du kunde ta hand om Miki! :D<3

Blir det några problem äre bara att höra av dig så kommer jag direkt! ^^

//Missie

2011-06-22 @ 19:45:27
Postat av: Sigrid

Jag behöver verkligen hjälp med min header!!!! Hjälp :D

2011-06-22 @ 19:52:02
URL: http://Sigridullberg.bloggplatsen.se
Postat av: julia

hej snygging,! vad sägs om att rösta på min klänning och sedan skapa en egen? man kan trotts allt vinna en resa! kram



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KBIMZzrZBy7Rijy5VQURDrXz8aD904MJ5VTSI9rJxmbTLNNgcfxf#Gallery

2011-06-22 @ 23:17:07
URL: http://juliapyrzanowska.blogg.se/
Postat av: Cissy

Missie:

Det är lungt det, :)

Ajjimen, <3 Men de kommer nog inte vara några problem.



Sigrid:

Hjälper dej! ;)



Julia:

Har röstat & har redan själv ett eget bidrag :)

Lycka till, Kram!

2011-06-23 @ 14:57:56
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback