`´ We create our own tomorrow, By what we dream today `´

 
Vill börja med att tacka alla för denna grymma vecka, en bra start på skolan med många nya härliga människor och att ja fick behålla många av mina gamla favoriter & kommit närmare med alla.
Det känns så jävla skönt, ja har tagit tag i mitt liv och börjar om helt från nytt med nya mål & drömmar. Och lever varje dag fullt ut.
Helgen började bra också med att vi på Ålsta hade första gemensamma festen mellan olika linjer uppe på Bykrogen, dom hade t.o.m öppet längre för våran stund.
Tyvärr är det alkoholförbus helt nu på skolan, dom beslöt sig för det efter 2 års fundering om det.
 
Kvällen var grym och de va skitkul helt enkelt.
 
 
Ikväll funderar jag på att joina i biorummet med en del från skolan, men ja vet inte. Just nu lutar det mest om att vara hemma och bara vila bort den lilla bakisgubbe som kryper runt smått i min kropp.
Tycker han kan ta och flytta ut nu efter att spenderat halva dagen med att sova och resten av dagen framför serier eller PS3an i soffan med mina pälsbollar.
 
Förra helgen hann ja inte skriva om, men den va också jävligt grym tillsammans med Anna, Björn, Mattias och Marielle. Fick se JLT och ja var så lycklig över det. Samt träffa massa goa människor ute.
 
Nästa helg som kommer skulle ja mer än gärna vilja åka på ambassadör/crew kryssningen som är genom 100% party. Men genom att ja missat så mycket på skolan förra åtet måste ja sattsa stenhårt nu och vi håller på med ett grupparbete: PBL - Problem Baserat Lärande om Valet 2014 och det ska vara klart & redovisas under Fredagen som jag isåfall måste ta ledigt.
Det är verkligen skitjobbigt och välja mellan dom 2 saker ja älskar, 100% party och skolan, men ja måste se de som ja misast mest och är viktigast för stunden just nu.
Ja får helt enkelt jobba ikapp mig och åka på nästa kryssning. De kommer ju fler :) 
De kommer desvärre inte mer tid i skolan.
 
Hoppas ni alla andra haft en lika grym start på skolan, jobb och allt vad det nu gäller efter lov/semester och haft en grym sommar. Och ta vara på dagen och alla runt om dig ♥
 
 
Följ även mina andra sidor:
 
BlackieSixx @ KiK - Snapchat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback