Ingelis, Lennart & Melissa...



... Ja, jag åker till Torpshammar ikväll :) 
Har ärendern som ska göras imorgon så hemöver, så lika bra att åka dit ikväll för ska upp tidigt
& åka upp till Ånge...

Innan ja kan åka ska jag tvätta idag, för den sista åker jag till Stockholm, så måste hinna med det idag så
jag har några kläder till Valborg...
Ja vet inte riktigt än vad som händer där då, men de märker vi ;)
Jag är bara så himla supergla' att jag ska få vara med min älskling som ja trodde ett tag
att jag inte skulle få vara.. :O

Igår diskade jag upp all disk & småstäda lite, nu är d e pyttlite kvar som ja gör medans ja väntar på tvätten tänkte jag så är det klart...
Älskling jobbar, så det är helt tyst & tråkigt här i lägenheten som vanligt, men ska snart kliva upp & slå på lite musik...
Matte & Christian var förbi igår också så då gick jag & älskling ut & satte oss & tog paus från städningen en stund & myste i solen medans han satt & småsnacka me dom å ja sitter där som en nyfiken pingvin som bara hänger med..
Laika var självklart med ut också, så hon är pingvin nummer 2.. Min homie...
Efter dom gått gick ja in & gjorde mat, Kyckling & ris... *Yummie*
De va gott, de va längesen jag laga mat..
Haha..
Sen så satt Robbans mest & nörda & ja satt framför tv:n & kolla lite ishockey & ritade lite, sen kolla jag på Herre på täppan & massa annat shit ja inte minns för somna strax därefter..

Ne, jag ser tiden bara rusar iväg & ska jag hinna få saker gjorda så måste ja dra, för ska hoppa in i duschen nu en sväng.. 

Innan jag drar måste jag bara säga, jag stör mig så inåtahelvete på bloggen...
För när jag skriver med kursiv eller fetstil så kommer det inte in!
VARFÖR?!




My apocalypse is near,
I can feel the end...coming near...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback