Lördag...


... eller ja, tror det är den dagen iallafall...
Känner mig så vilsen & seg idag , är så sjukt trött men inte sovtrött...
Vettefan vad det är med mig, jaja...
Får hoppas det går över snart, kan ha med göralösheten också.
Känner att jag är less på att sitta framför dumburken & att de känns som om de inte
finns nått annat & göra för jag vettifan vad jag vill göra, jobbig känsla..
Skulle ha vare ute & gått idag också, men hade verkligen inte lusten.
Skulle även ha städat idag men har bara diskat & damsugit, sedan vart ja sjukt less på det & hamna
framför datorn igen, men gjorde nytta på den istället då genom att börja rensa
den & bränna ut massa bilder till mitt skivalbum jag har med samlade bilder sen nått år tillbaka,
kan vara kul & ha sedan.

Men de finns en sak som gör mig HAPPY eller 2,
det är att min älskling är här & förgyller mitt liv , han är det bästa som hänt mig
<3
Sedan att sommaren snart är här, att asfalten har kommit fram & gruset utanför på våran gård.
Den ända snö som finns kvar är på gräsmattor & i diken , men snart är det borta också 
& det är så jävla skönt!
Man börjar njuta av att gå ut , för det är så mycket varmare ut..
Sedan veckan efter den som kommer kommer man verkligen tycka att det är sommar ju
för på Torsdag far jag & Robban till fjällen *brr så kallt* & på Måndag hem igen,
kommer vara värsta Hallelujha Moment xD

Nu ska ja ut & puffa med Robban med mitt Happyface & försöka få bort rastlösheten!



Kommentarer
Postat av: anna din bästa

jag är väl också det bästa som hänt dig?:'(

snyftar

2009-04-05 @ 09:14:17
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Du har ju fått en plats i bloggen du med :O Bara nedanför :|

2009-04-05 @ 15:19:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Du ha ju fått en plats du med nedanför bby <3

2009-04-05 @ 15:20:18
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback