"De va den promenaden"...



... Jävla regn, hann inte ens bli klar idag för & gå ut så börja de regna.. 
Så ser inte ut som det blir nån prommis för mig idag, så får ersätta den träningen mot 
styrketräning idag igen då istället om det inte ger sig inom nån timme då...
Det hoppas jag på, för har pyttelite träningsvärk sen igår så lär ju bli drygt & träna idag igen på det!

Men var iallafall nyss ut med Laika en snabbis nu, så hon stinker blöthund nu & försöker flörta sig upp 
i sängen, Men icke sa nicke! 

Folk är döa idag också, ingen vill prata med mej på msn /=
Känner mej såhär göralös om dagarna igen, fett drygt & tråkigt som fan...
Inte har hon hört av sig nå mer på hunddagiset heller, hon skulle ju göra det så fort hon behövde hjälp igen
för hon hade redan en praktikant just nu..
Fått svar på mejl från djurkliniken också där ja sökte jobb/praktik men där
behövde dom ingen..
Tänkte att jag ska testa gå dit, bättre att visa upp sig kanske?

Nöff Nöff...




Kommentarer
Postat av: anna

sv: att jag va med gustav:p

2009-05-06 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback