`´ Läser Bloggar `´

Sitter & har precis läst lite bloggar som ja missat nu
när intrenet är borta, under tiden ja väntar på att Sims 3 ska vbli
klart, hahaha. Men nu sitter ja & har tråkigt, så lånade en liten lista
från Paows blogg som ja tänkte sätta mig ner & göra för att fördriva tiden:

VEM:
Vem är i rummet med dig?
- Bara Laika just nu, (min hund).
Vem fick du senaste sms av?
- Pojkvän för en stund sen. :)
Vem tänker du på nu?
- Petra, min bardomsvän.
Såg en bild nyligen på henne & inser verkligen hur mycket
jag saknar henne <3
Vem pratade du senast i telefon med?
- Björn ringde för en stund sen.
Vems hus var du senast i?
- Om man räknar bort det jag bor i, så var det
mamma & pappas igår på Klippen i Torpshammar. :)
Vem önskar du var med dig nu?
- Petra, eftersom de va så längese ja träffade henne nu.
Vem är din favoritsläkting?
- Oj, vilken svår fråga.
Släkten är stor & jag har så många favoriter, alla är så
mycket värda i mina ögon <3 Mamma, Pappa & mina syskon
ligger mig närmast hjärtat.

VAR:
Var är din mobiltelefon?
- På Keyboarden framför mig.
Var handlar du mest?
- Gina Tricot? De skulle ja nog gissa på,
eftersom jag börjat samlat på en av doms linnen i alla färger
springer jag in där titt som tätt.. Haha...
Var fick du tag på tröjan du har på dig?
- Har ett blått  långt linne med vita ränder som ja köpte på Cubus.
Sen ovanpå har jag en grå långärmad tröjja med mönster på framsidan
som går i svart som är köpt på New Yorker.
Var åkte du senast bil?
- Igår kväll med Björn.
Vi var till macken & köpte godis & dricka, till filmen.

VAD:
Vad åt du senast?
- Godis.
Vad drack du senast?
- Cola.
Vad är det för färg på dina byxor?
- Svarta leggins.
Vad är den närmaste saken som är blå?
- Mitt linne..
Vad har du på fötterna?
- Bruna, stora tofflor (hundar).
Vad är din favorit färg?
- Svart!
Vilken film såg du senast?
- Kartellen, men den var helt värdelös.
Vad hör du just nu?
Regnet som skvätter mot fönstret,
och wordfeud som precis plingade till på telefonen, haha.

HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i någon annans säng?
- De har väll nästan alla gjort?
Hånglat på en bio?
- Pussats, men hånglat? , Inte vad ja kan komma på.
Hånglat i skogen?
- Jaa...
Tyckt att din kusin är het?
- Nepp...
Sovit naken?
- Det gör jag alltid...
Kört över hastighetengränsen?
- Jaa..
Målat om ditt rum?
- Ja.. :)
Dansat framför en spegel?
- Många, många gånger.
Fått hicka?
- De har ja ofta...
Dumpat någon?
- Jaa..
Stulit pengar från en kompis?
- Inte vad ja kan komma på?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
- Jaa... Haha, man måste ju leva ibland & göra skumma/dumma saker ;)
Varit i slagsmål?
- Jaa...
Smugit ur ditt hus?
- Haha, många gånger...
Haft känslor för någon som inte känt desamma?
- Nepp, haft turen med mig & fått det ja velat.
Hånglat med en främling?
- Ja, de hände väll nån gång i tonåren... ;)
Älskar eller saknar någon nu?
- Älskar min pojkvän Robin Hansen över allt annat!


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Vilken fin blogg du har, kika gärna in på min :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-19 @ 15:01:18
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Becca

Jo det går jätte bra :)

2011-09-19 @ 18:03:24
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: johanna

det var jättegod mat där & man blev verkligen mätt!

efterrätten var glass med friterad banan! :D

2011-09-19 @ 20:43:22
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötis!

Gilla vår blogg på Facebook eller följ oss på bloglovin, så får du en länkning som våra 150+ läsare ser :D

Vi hörs<3

KRAM

2011-09-20 @ 12:30:44
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback