Åka hem...


... Idag åker Thyra & Miilo hem & jag har fixat klart åt dom, nu är det bara sakerna som ska packas när Erika hör av sig att hon är på väg, kommer sakna sötisarna ^^,
Sen vid 4 åker jag in till Sundsvall, ska vara med sötnosa...
Sen på Fredag kanske jah ska se Afasi & Filthy xD Nice nice..

Får skriva mer sen när ja kommer hem för nu ska jag packa ihop lite kläder & blåsa håret, för har nyligen kommit ur duschen...

Btw, det finns nu en annons på Wilma på blocket, kommer sakna älskling <3
Vid intresse kolla: http://www.blocket.se/vi/17332064.htm?ca=4_s&last=1
Peace `´,


                                                                                        Jag & Wilma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback