Det ska du ge fan i...


Jaja, idag har ja städat lite efter & rivit lägenheten lite,haha.. Så kan de vara ibland..
Men haft det lite jobbigt på sista, men jaja..
Försöker tänka positivt så gott de går...
Imorgon ska jag till Sundsvall, tror Erika kommer & hämtar illrarna imorgon också p.g.a att jag inte kan ha dom så mkt längre till p.g.a lite olika saker :/
Jättekul & fått haft dom & vill gärna ha dom längre, men går inte just nu..
Får hoppas ja får ha dom sen igen, dom är så myysiga.. =) Helt underbara.. <3

Sen när ja kommer hem från Sundsvall ska jag börja flytta ur ur lägenheten också så det blir gjort...
Ska lägga ut annons på blocket nu också på Wilma (Ormen), kanske ikväll då..
Måste bara ta lite bra kort på terrariumet..
Snyft, vill inte sälja min sötsak..

Ska sälja ett biljardbord också , måste bara kolla så de ser bra ut...
Ta lite kort på det...

Behöver nämligen få ihop lite pengar just nu.. :/
Får hoppas ja lyckas med det...

Men ska damsuga nu, mkt städa när man har hund som börjat släppt hår som faan, å sen torka golvet & sen får de räcka för idag, hihi...
Och fixa burarna & det åt illrarna ifall Erika kommer nu imorgon :)

Tjhabbilidoo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback