Italien...

... Mja, blev att ja stack till stan senast ja skrev på fredag kväll där & träffa Danyel trots allt den helgen & va me Robban, lillen innan ja drog till Italien...

487614-14
                                    Kinesiskt Rövhål!

487614-13
Danyel N' Cissy


Sen på måndagen den 5Maj så drog ja till Italien, de va nice som faen där.. Och de va ba kul & flyga, ja som ha vare så nervös innan, hihii... =)
For till ett ställe som hette La Serra, bilder sen Italien finns på min bilddagbok ^.^ [ Rrremaining.bilddagboken.se ].
Nära kusten låg de, så hade nära till stranden så där tillbringa ja den mesta tiden =) hihi,  . Orkar inte skriva så mkt här så kolla in min bdb om du ä nyfiken & orkar, för de ä många.
Å ha inte laddat upp alla ännu heller, HAHHAA.. Att ja orkar, ha inte liv så.. xD

Var på skolan idag & , ha inte vare de på aaaslänge, var där på en lektion. sen åkte ja hem...
Får se om de blir skola imorrn å. . /=

487614-12
Mitt nylle ä fucked up, men de ä min snygga bikini ja vill visa upp *Stolt*

487614-15
                   Italien <3 , Stranden.





Vila i Frid Linus Ericsson (F)
Som gick bort igår natt, hoppas du har det bra på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback