Ett vackert stjärnfall...



... fick jag se ikväll & tillsammans med min älskling, fan vad fint det var..
Vi var ute med hundarna & strax innan vi gick in stod vi under den stjärnklara himlen & jag
tänkte på hur kär jag var & han berätta hur fin jag var & jag hade mysiga läppar & kollade
sedan upp mot skyn.
Precis då tänkte jag säga "tänk om man fick se ett stjärnfall" men innan orden kom ur min mun
så kom det där så fint :)
Och Robban hade aldrig ens sett ett, så de va en tur han fick se de, de va lite gulligt tillfälle, eller ja
rent av romantiskt ;P

Jag älskar dej min pojk , Robin Hansen <3
Var min för evigt..



För övrigt har jag haft fullt upp idag, vaknade flera gånger i morse av att hundarna busa så
fick säga åt dom tusen gånger, men vid 11.oo gav jag upp & klev upp..
Älskling var redan uppe 10 minuter före så träffade på han nere med morsan som förberedde lite inför maten idag & Robban satt & rökte...
Tog oss sen lite fika & var ut & hjälpte pappa med att trava ved i en timme.
Efter det gick vi in & jag & gubben min spelade lite kort & umgicks med familjen nere..
Efter maten fixade jag i ordning min lillsysters hår, blev en hel make over på henne, kommer väll bilder
nån gång..
För övrigt mår jag väll okej, det har inte vare den bästa veckan, men livet är inte alltid toppen
& de får man tyvär lära sig...
Ikväll spelade vi lite kort med mamma & pappa & sen kom tok-Janne förbi
med en polare, så då satt vi där nere en liten stund & gick nyligen upp för lugn & ro,
känner mig trött idag.
Alla har sutte & groggat lite medans man själv är duktig nog som vanligt & inte drack ett dugg..
Ikväll var det även halvplanerat att åka på Mittlandia Festivalen, men inte orkade jag det ikväll..
För det första ingen lust, för det andra har jag för mycket & tänka på, för det tredje är det mysigare med en hemmakväll med familj & älskling + att det inte lät som om nå polare skulle dit.
Har ju även hundar att vara hemma med, & världens underbaraste hund Laika, hon är så himla fin..

Det finns 3 saker jag älskar mest i hela världen & det är:
* Min älskade pojkvän Robin Hansen, du finns för mig när jag än behöver det & du får mig att känna mig
älskad, fin & speciell. Jag älskar dej.
* Familjen - Ni finns för mig när jag verkligen behöver det, oavsett om det inte alltid vare dom bästa tiderna & familjen är mindre än vad man önskat så vet jag vilka som står kvar & är närmst & ni kommer alltid betyda allt för mig!
Speciellt min mamma Ingelis & pappa Lennart, trots mycket bråk, men vem bråkar inte?
Så ska ni veta att jag älskar er innerst inne & ni har funnits för mig när jag än behäver det, ni är underbara, jag älskar er!
* Laika, min vackra tjej.. Du är så mysig & får mig alltid att le, du ser alltid så happy ut & man kan verkligen inte vara tjurig i din närhet. Du vet även hur man tröstar en när det behövs, fast du är hund så betyder det inte alls att du är dum, utan du är verkligen en människans bästa vän <3

Tack för att ni finns för mig!
Och självklart en sista sak, mina VÄNNER, vad gör jag utan er?
Ni vet vilka ni är & ni betyder också jävulskt mycket!

Har mycket kärlek & ge i denna blogg, men det kan behövas det också ibland..
Tycker det är alldeles för mycket hat på denna jord, mycket skitsnack & allt vad det nu är..
Men orka tänka på sånt jämt..

Tack för ni som orkar läsa min  blogg, ni är också guld vära fast det oftast inte står mycket vettigt här..
Men kommentera gärna mer, alltid roligt med kommentarer!




Kommentarer
Postat av: Robban

ja det va faktiskt romantiskt :O :D

jag älskar dig också cecilia.. och det vet du! ^^ oavsett om jag verkar tjurig ibland.. :)

du är mitt allt.. och om jag kunde bevisa det så hade jag gjort det!! kärlek imellan oss utan tvivel!!

// Robban

2009-08-30 @ 00:44:50
Postat av: Cissy

Robban: Åhhh, du är så gullig min sötnos <3 Jag älskar dej jätte jätte jätte mycket..!

2009-08-30 @ 00:55:14
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: kicka

Fasen va härligt att ni ungdomar njuter av kärleken, snart blir de väl hus, barn å hela köret?Men gå klart skoaln först å skaffa jobb, ngt att rekomendera :)



Väldigt fint skrivet om familjen, som du skriver är det dom som betyder mest för en...



Ha de bäst!

2009-08-30 @ 15:10:56
URL: http://kicka84.blogg.se/
Postat av: Cissy

Kicka: Haha, jadu det är nått år kvar på sånt, men det kommer väll det också nån gång får man hoppas när man själv först står på egna ben med utbildning & jobb :)



Tack så mycket, absolut är det så. :D



Desamma..



2009-08-30 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback