Anna & Becka...



... Var med oss igår...
Vi träffades på bussen ner till stan som gick kl. 18.1o från Torpshammar,
där fick dom sina presenter & vi småprata hela vägen ner...
När vi var framme tog vi 19.15 bussen hem till mig & älskling där flickorna började smådricka &
jag & Robban hoppa i duschen & gjorde oss i ordning...
När vi var klara åkte vi ner till stan där vi köpte cigg & gick till Torget för att se Never Ending December 
för Anna ville se dom...
Själv tyckte ja inte dom var nå bra /=
När dom var klara efter några låtar tyckte Becka vi skulle äta så vi gick till Kebeb City & satt där ett tag,
träffade Linn & Micke där också men dom drog direkt..
Fan va go' mat de är där! 
Så vi satt där & åt i en halvtimme typ & snacka massa skit me varann & efter det åkte vi till Bredsand igen
till Matte & smådrack..
Där var det Jag, Robban, Anna, Becka, Matte, Raymon, Bobby, Lojjan eller hur hon nu stavas /=*
Var rätt trevligt & sitta där ett tag men sedan skulle Anna & Becka ner på stan igen & nån snubbe
skulle hämta dom vid Tempo, så gick hem till oss & hämta doms prylar & tog med Laika & följde med dom 
till Tempo...
Regna gjorde det också *uscha*..
Efter det gick jag & Robban hem & sov & jag vaknade vid 12-tiden & nu sitter jag här
& småkollar lite & försöker se om Anna loggar in snart!

Och Anna, det gör inget att ni stack! 
Ingen fara alls! <3

Funderar på att hoppa in i duschen nu en sväng & sedan åka till Birsta & kolla runt lite,
se vad min telefon kommer kosta om ja skulle köpa den där & så, så ja vet tills ja får pengar...
Kanske kolla efter nått nytt playstation 3 spel också eftersom vi spelat ut våra typ...

Innan ja slutar skriva nu så vill ja bara tacka Becka & Anna för en myskväll igår,
var skitkul & träffa er sötnosar! <3
Måste vi göra om, men se till att det blir en ännu roligare kväll!

Och skicka bilderna som ni tog sen! 
ALLA :D





Kommentarer
Postat av: anna

haha vad bra:D ja vi kommer ha mkt kul i sommmar, du ska bara veta;) tack för att ni är bäst!<33

2009-06-13 @ 15:28:49
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Tack för att du är mer bäst! <3

2009-06-14 @ 02:54:53
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback