Fredagen den 29:onde...



... Maj, vilken skitdag...
Klev upp nån gång vid klockan 12 & då hoppa ja & älskling i duschen & grejja, 
packa lite småsaker som vi skulle ta med till Sabina & drog ner på stan & lämnade 
tillbaka spel vi hade hyrt...
Vi har nämligen köpt ett Playstation 3, wihooo!
Efter att lämnat tillbaka dom mötte vi upp Matte som var på banken som skulle med oss ut ikväll..
Sedan åkte vi hem till oss & hämta sakerna & börja smådricka & tog bussen till Sabina där förfesten 
skulle vara! Vi satt där nån timme & umgicks, de va kul :D
Spelade nått suparspel också, men de va inte så smart gjort för stunden..
Vid klockan 10 drog vi ner till stan för att dra in på Lyset men då är jag smart & för första gången hade 
ja glömt plånboken hemma med mitt leg i!
Så ja skulle skynda mig & ta sista bussen medans dom andra gick in , men så glömde ja  
hemnyckeln hos Robban som var på lyset så fick hoppa av bussen & sen var de kört!
Pank var man också, men då va nå brudar & Sabina & Rickard snäll & låna mej lite pengar så då stack jag , Robban & Matte hem till Bredsand gen & leta plånboken, men ja hitta den inte.. Så vi fick paya taxin & va hemma -_-
Ingenting gick so m ja ville den kvällen, sjukt piss!
Så istället gick vi hem till Matte & kolla på film ett tag, sen hem efter det & sov..
Yscha, sista kvällen lyset var uöppet på länge också /= Jag hade verkligen sett fram emot det!
Jaja, vad gör man?!

Nog om den kvällen, igår stack ja & Robban hem till morsan så nu sitter ja här & utnyttjar doms internet då det hemma inte funkar :( Har felanmät det , så väntar på att nån ska fixa det innan jag går under.!

Nåja, igår kväll satt vi ute i värmen & smådrack & spela kort, sedan gick alla & la ig & Robban & ja satte  oss & kolla på tv & sen gick vi ut & la oss, vi fick ligga i husvagn för Rasmus & Amanda var här & sov över också.
Klockan var vid 01.oo när vi la oss & självklart skrämde katten livet ur mig igår, de lät som nån ville rycka upp dörren på husvagn, men de måste ha vare kattfan.. Men ja vart asskrajj, t.o.m. Laika vart rädd!
Haha...

Idag vakna älskling & jag vid klockan 10.oo för de var så jädra varmt i vagnen & ja va så jävla kissnödig så var bara & gå ut med Laika en snabbis & sen springa in & kissa..
Efter de skjutsa mamma hem Rasmus & Amandra & resten av familjen fixa sig medans för när mamma kom hem vid 11.00 for vi till Matfors & hälsa på min mormor, efter det var vi till morfar & nu har vi nyligen komme hem..
Har bara hunne satt ut geten & vare ut med hundarna..

Så sjukt varm det är idag, nästan hemskt..
Efter vi äte ska vi ut & gräva efter mask & fixa spön & de, för ska ut & fiska ikvll :)
De kan bli mys, ja hoppas de nappar :O
Annars blire fett tråk..

Får se när vi åker hem, tror det blir imorgon...
Måste kliva upp tidigt då & göra ett ärende också, *pust*

Nepp, nu är maten klar så ska dra!
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback