Sara & Daniel...



... För nån timme sen åkte dom, jag har satt in hår på Sara & klippt de me världens sämsta sax så kunde inte göra nå bra alls utan ja lova att hon får klippas en annan gång med mina saxar..
Hade ju inte med dom, så hade mammas gamla bajs-sax..
Ja hoppas du tycker de vart bra iallafall?!

Fan tror geten pissa sönder sängen också under tiden ja fixa håret på Sara, 
den fick va uppe på mitt rum men ja säger bara!
ALDRIG MER EN GET PÅ RUMMET  när man sätter in hår...

Efter dom åkte var de bara att plocka upp efter geten & skit efter äckelhunden,
sen pusta ja ut & ringde älskling men han hade knappt tid & prata för han satt &
nörda Guitar Hero med Matte hemma...
Tråkmåns :/ Ja vill vara hemma & mysa med han nu!
Men imorgon åker jag hem :)

Känner ja börjar bli sugen på nått, men känner att ja inte orkar
göra i ordning nått /= Jobbigt... 
Men ska nog ta & försöka sova iställetför!
Kommer en dag imorgon när jag kan äta, mohahaew...

Ska ba ringa sötnosa först & kolla mejlen innan..

Nattinatt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback