`´ Aerosmith `´

Har ganska nyligen komme hem & sitter nu & lyssnar sönder på Aerosmith
så min pojkvän lär ju vilja döda mig, men håller det på låg nivå..
ja vet inte vad som flög i mig, men ville verkligen lyssna på dom!
Sjukt kung!

Förut ikväll vid 18.3o-19.oo tiden komme Matte förbi & hörde
om ja kunde klippa Stefan så sjävklart kunde ja göra de så fyllde
på vatten åt hundarna, ja hundarna tänker ni?
Aslan ska väll åka hem om dagarna & ja det gjorde han vid 17.oo tiden men
sen sms:a Carro & fråga om ja kunde ta Contessa i helgen & visst kunde jag det,
eller ja.. Iallafall tills imorgon för på Söndag kommer Aslan igen..
Nog om det, efter det sökte jag reda på saxarna & älskling följde med
Så gick vi över till Stefan..
Men när ja väl var där glömde ja mobilen hemma så stack hem & hämta den
& sen tillbaka & började klippa Stefan, toppade bara håret & tog bort det slitna..
Men hoppas han blev nöjd bara? Så är jag glad, annars får han hojta till så kommer
ja & klipper mer, så chill det...
Senare gick vi förbi alla här hemma hos mig & älskling & kopplade hundarna
& tog med dom på en promenad upp till macken där schyssta Matte
bjöd på en korv, så tacktack mannen..!
Sen gick vi hemmåt & komme hem för en halvtimme sen ungefär & Matte &
Stefan drog till dom när dom ändå snart ska dra ner på krogen & se
Slagsmålskluben eller vafan dom heter?
Själv blir det bara lungt ikväll för våran del, är förskyld ju men lite bättre mot
kvällarna skönt nog så man iallafall kan somna..
Missade Idol ikväll men får kolla på reprisen på Söndag, men ska se Flashfoward
22.55, sjukt bra serie verkar det vara <3
Har sett dom 2 första avsnitten hittils..
Har köpt lite godis & cola till ikväll , så har ju lite & gotta mig på ikväll..

Christian har också vare här ett tag idag med Robban & småsnackat lite & sånt
tills han stack till CH & va med henne ett tag.

Så har vare en hyffsad tag med lite fart i ;) Trevligt trevligt..
Men de klagar man aldrig på :D
Imorgon blir det till att städa innan Aslan kommer, börjar bli stökigt här efter alla
tusen hundar osm vare här.. Folk kan ju undra om jag har öppnat hundhem snart ..
HAHA, men ja klagar inte.. Mysiga hundar så :D
Sen tycker ju Laika om att Contessa är här, riktiga polare de..

Nog bloggat ikväll, ska ändå snart lägga mig i sängen & mysa med min älskade
pojkvän Robin <3
Finns nästan inge bättre i livet ;)
Hart tjatat lite på att han ska börja blogga mer också, får se om han skriver nå
intressant.. Vill ju kunna läsa en blogg av han också! Lite tankar & sånt runt om,
de vore väll inte fel?

Men sov gott alla & ha en jättekul/mysig/lugn/trevlig helg vad ni nu än hittar på!

Själv sitter jag nu & även väntar på att få bli moster igen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

loveyoooou:D

2009-11-14 @ 10:08:35
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Love You Toooo! <3

2009-11-14 @ 17:28:15
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback