`´ Chill Dag `´

Inatt har jag inte sove mycket så känner mig helt slut idag,
klev upp strax efter 7 & fixa till mig lite & sen vid 08.oo kom Aslan förbi & då
kröp jag ner i sängen en stund till bredvid Robban & myste med honom..

Vid 14.oo åkte Robban ner till stan med Christian & fixade några ärenden
åt sig själva & mig medans jag var hemma med hårbollarna...
Har vare ute & gått med dom flera gånger idag & sen har jag sutte här framför datorn,
har precis blötlaggt lite foder som hundarna ska få efter jag bloggat klart, sen
blir det till att göra nått & äta åt mig & älskling..
Sen ska det diskas & bokas en tvättid nu i veckan.. :)

Inatt sover Aslan här, för husse hans skulle till Stockholm..
Men de blir kul det, tycker ju om Aslan så :D

Men nu ligger dom & kollar på mig & undrar väll vart maten tog vägen,
så dags & fixa det!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag gick in på Redigera stilmall. men kommerinte ihåg vilken det var. Men jag provade mig fram. Jag gjorde en . och gjorde den vit :)

2009-11-24 @ 20:29:33
URL: http://magdam.blogg.se/
Postat av: Cissy

Magda: Redan löst det , men tack så jättemycket ändå :) Man måste ju skriva in ett bloggnamn men jag själv testade med att bara göra mellanslag & det funkade det också :D

2009-11-25 @ 18:04:15
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback