`´ Stanna I Sundsvall `´



Det blev inget Torpshammar/Ånge idag.. Inte heller att handla på Willys..
Utan vaknade tidigt i morse vid 08.oo & jag är sjuk.. Har legat i sängen
sen då & läst en bok & sprunge på toa mellan varven..
Sjukt jobbigt, sen har jag även åkt på den hemska kvinnoveckan samtidigt :(

Så nu sitter jag här & hör hur min mage bara låter & tröstar mig med Dark Rasberry
choklad & skriver i min blogg i min ensamhet..
Robban har åkt iväg på ett möte..
Ska snart ta på mig ännu mer kläder & gå ut med Laika så ja håller mig varm..
Just nu sitter jag i svarta legins & en lång vit tunika med ett täcke runt mig & jag fryser ändå!
Måste be Robban köpa alvedon också åt mig idag så man kan försöka känna sig levande
idag..
Ta en upp-piggande dusch & en kopp varm choklad kanske..?

Just nu orkar jag inte skriva mer här iallafall, ska lägga mig ner igen & kanske fortsätta läsa
eller nått...




Kommentarer
Postat av: EB

Då är vi två som mår PISS! ursch och helvete, så less..



Tack för dedär med bilden btw! :)

2009-10-12 @ 23:06:37
URL: http://emiliacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback