`´ Bildbomb `´

Inte skivit ett riktigt blogginlägg på ett tag nu, så kommer
en liten bildbomb nu & vad som hänt de senaste (av vad jag minns med
mitt korttids minne) för som dom intresserar
sig i mitt liv, haha...


I Torsdags var det & klä sig som en jävla eskimå,
kallt så in åt a h*lvete! , Men gick ner på stan & mötte min daarling Anna & kollade
på lite julklappar & hon shoppa lite... Sen var vi & åt en romantiskt middag ute,
Kina Buffé, MUMS!

Sen i Fredags kom bjöd ja in lite folk hit på fest, tänkte jag..
Men alla kom tomhänta utan Anna, HAHA!
Så de vart ju inte som planerat, för nått brandalarm hade gått
på systemet så efter grabbarna hade väntat utanför nån timme gav dom upp!
Så mycket vart de av det, men ja & Anna tog oss nått glad, snacka skit med varann
& grabbarna snacka om gamlingas tarmar! , Ett ganska intressant ämne måste ja säga
på en liten "fest" eller vad man ska kalla den kvällen ;) Haha!
De sluta med att vi skulle dra ut så långa tarmar till en hel fotbollsplan,
hahaha.. För den stunden skratta man & dog av äcklighet, men låter inte de minsta kul
här.. Men hade ni vart här skulle ni förstått!
Så jävla synd bara att man inte kan dela samma roligheter här på bloggen som
de var i Fredags... :/

Anna åkte hem ganska tidigt sen & Micke därefter..
Men Christian slaggade här & ja passade på & klippa han också som
ni kan se i inlägget under...
Sen kolla vi på film som vi inte såg klart då alla somnade sen..
















Lördagen vart de lungt.. Hade tänkt åka till Torpshammar & hälsa på syster som
var fär hemma & hälsade på.. Men blev aldrig av..
Så var hundvakt åt Aslan då hans familj hade dop åt lill söt Eddie.
Sen på eftermiddagen så fick vi tråkigt, var hungriga & jag föreslog en ätartävling
med Christian & Robban, och vad säger grabbar om mat?
Så, JA självklart var det de..
Vi drog & åt buffé på Biteline..
Ja fick i mig en pizzabit & 3 tallrikar fulla med sallad, hahaha.. 
Var så sjukt hungrig så man åt för fort så man vart mätt direkt..
Men jag VANN VANN VANN!!
YEYYY, fan vad jag ljuger nu :( , Sorry...

Nää, Christian får äran, han åt mest, sen Robban.. Sen lilla mej!


Idag
har vare en sjukt lat dag, men har så gott som gjort klart en design till
en musikgrupp Ballongen! Så Besök dom gärna här
De som är kvar är lite småfix som ändra länkfärger, kommentarsfärger m.m.
& lägga till lite extrafunktioner.. Men de kommer när jag pallar...
Sen ha ja suttit & glott lite på tv, på Animal Planet.
Venom Hunter, Djurpolisen m.m.
Är så lat idag så har inte orkat bytt kanal då dosan är trasig & ja
måste gå fram till boxen, haha.. ILLA!

Men ja ska faktiskt va lite nyttig idag & äta nu strax, sen diska & hänga lite tvätt!

Peace!

Kommentarer
Postat av: bajskorven

då kan du ju börja medm in design sen :D ska bara ha en enkel. pösssssssss

2010-12-05 @ 20:03:11
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna the Bajskorv:

Duu får skicka lite bilder & säga vad du vill ha för färger ;) , Så ska ja testa göra en med fria händer sen utöver & se om du gillar't eller inte ? <3

2010-12-06 @ 11:47:39
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: anna

jag vill typ ha vitt och grått och texten ska vara svart och vanlig bara :) inget märkvärdigt typ.. :)

2010-12-06 @ 16:47:04
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna:



Okej Sweetie, då får du skicka bilder du tycker om på msn..

Så ska ja småbörja sen...

2010-12-07 @ 12:41:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback