`´ Fredagsmys med Idol `´

Precis kollat på Idol & absoluta favoriten måste ju vara denna karl,
vilken röst! <3 :


Jay Smith

Sen har vi ju även Olle också, men måste säga själv gillar jag
Jay mer.. Men Olle har en underbar röst han med..

Av flickorna måste jag säga att denna tjej är nått speciellt,
helt underbart fast det inte var det bästa framträdandet ikväll..
Men jag gillar henne, hon har en häftig röst, look & allt! <3


Alice Hagenbrant

Så ikväll som rubriken talar så blev det idol med älskling & pappa,
lite chips, cola & ostbågar & strax innan det världens
bästa sallad <3
Självklart måste jag lägga ut receptet på den här sedan!
Den är underbar!

Vem är din favorit?

Nu ska jag ner i tvättstugan & hänga tvätten,
imorgon ska grabbarna (pappa & älskling) lasta ved & ja ska duscha Mimmi
(mammas fågel) , sen blire grillat , packa & åka till Sundsvall.. :)
Ska ju bo hos Sonubai & Erik en vecka då dom ska till Turkiet & vi ska vara
hundvakt åt gullpojken , Aslan <3
Saknar "lill" pysen nu, har en sån vana av att ha honom att jag jämt
kallar mamma & pappas hund Sum för Aslan jämt!
Hahaha...

Får se om ja kommer kunna blogga nått i veckan :)

Pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Ingelis

kan du inte skilja på en rottweiler en skyeterrier?

2010-10-09 @ 00:20:53
Postat av: Cissy

Mamma (Ingelis): Kan va lite svårt ibland, ;)

2010-10-09 @ 10:54:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Adina

Min favorit är nog Linnéa, Alice, Jay och Geir! Alice har jag dock inte tyckt om sedan hennes audition, men under senaste fredagen hittade hon hem tycker jag! Längtar tills imorgon så får vi se vad hon gör. Linnéa är så bra för att man aldrig vet vad hon hittar på, sist var hon ingen höjdare, men man han inte hitta rätt alla gånger.

2010-10-21 @ 19:25:11
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Cissy

Adina:

Ja, Geir är riktigt bra han också.. En gubbe med en riktig pipa måste jag säga ;P

Men Linnéa gillar jag verkligen inte, tycker inte hon kan sjunga & hon är väldigt skumm, men smaken är som baken! :D

2010-10-22 @ 16:36:05
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Adina

Jadu, smaken kan man då verkligen kalla som baken. Linnéa tycker jag är underbar för hennes energi och kärlek till musiken!

2010-10-22 @ 19:07:02
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback