`´ Tidsfördriv `´

4 tvprogram:
- Desperat Housewifes ♥
- the secret life of the american teenager
- Ullared
- två och en halv män
4 saker jag gjort idag:
- Ätit frukost
- Åkt buss
- Diskuterat
- Haft lektion
4 saker jag längtar efter:
- Julen
- Conny
- Stallet
- familjen
4 saker på önskelistan:
- Pengar
- Pengar
- Pengar
4 saker jag avskyr:
- Skitsnacl
- Falska människor
- Blötväder
- Lök
4 saker jag tycker om att göra:
- Var i stallet med joose
- Umgås med familjen
- Ta de lungt
- Sov morgon
4 saker jag ätit idag:
- Banan
- Klemitin
- Macka
-
Lånad från min fina brorsdotter Magda på obestämd tid ;) ,
besök gärna henne här!


4 tvprogram:
» Vampire Diares
» One Tree Hill
» 2 And A Half Man
» ?

4 saker jag gjort idag:
» Varit på konsum
» Bloggat ;)
» Tage mig ett glas Sour Apple & nån "flickadricka"
» Umgåtts med familjen & spelat bordspel.

4 saker jag längtar efter:
» Att få flytta in i den nya lägenheten.
» Resa till Sthlm.
» Att träffa älskade vän Petra & mysa med
min flickvän Anna <3
» Julafton!

4 saker på önskelistan:
» Pengar
» Jobb
» Kamera
» *hemlis* ;)

4 saker jag avskyr:
» Lögner
» Otrohet
» Skitsnack / Falska Människor.
» Spindlar

4 saker jag tycker om att göra:
» Vara ute med vänner.
» Ha myskvällar med älskling & familj.
» Sova
» Musik & Fotografering

4 saker jag ätit idag:
» Mjukt tunnbrö med vitlössalami & oboy'
» Nå kött (för trött att komma på namnet), hasselbackpotatis
med mammas goa' brunsås.
» Pappas Sockerkaka han gjorde idag.
» Nån godisbit & massa cola.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härligt. :D

2010-10-24 @ 09:05:16
URL: http://lejisi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback