`´ Lokalkändis `´

Haha, min morgon igår började inte så bra.
Robban ringde när jag stog i duschen & sa:
R: Vi är på väg hem vi..
C: Vi?
R: Jag & några reportrar, är där om 5 minuter.
C: Jamen, vafan jag är naken? Ofixad & det är stökigt!

Så slänge på luren i panik, utan & veta varför dom ens skulle komma.
Slängde på mig första bästa kläderna & fixade i lägenheten.
Hann inte fixa mig eller mitt hår när dom var framme! JIPPIE!
Så satt man där som ett miffo & blev intervjuad.
En röd svettig tomatfärgad stressad Cissy utan smink & affrohår, mer slitet än
ja vettifan..

Men vart en lättnad idag när jag såg att dom inte tagit den värsta bilden iallafall.
Iallfall så gillades Robbans idé starkt iallafall, eftersom dom redan tagit upp det med andra,
som ni ser till höger i artikeln.
Vad tycker ni?







Klicka på bilderna nedan för att kunna läsa artikeln.
Den har inte kommit ut online ännu, så fick bli såhär.





xoxo

Kommentarer
Postat av: Viktorija

sv: man sätter in en extra kod, kan visa någon dag! :)

2011-05-01 @ 11:34:22
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback