`´ Gott Nytt År `´


Hemma nu igen, sen igår kväll.
Vi kom hem strax innan 12, och iställetför att åka tåget som vi tänkt vart det bilresa hela vägen,
och det är ju inte alls helt fel. Hellre bil än tåg! Så ja tack! 
Och fortare gick det & ta sig hem = Sjukt skönt.

Hade tänkt ja skulle ta bilder av hela resan, men självklart låg kameran i väskan fler dagar än vad den var
i mina händer. Helt sjukt sämst på att fota, men några bilder blev det och dom kommer upp till veckan senast! :)

För just nu har ja inte tiden, då nyårsfirande pågår & ja tar mig tid & blogga lite medans ja tjockar mig.
Jag & grabbarnma som är här har precis ätit lite tacos & nu ska ja ta mig ork & plocka undan det,
och tro det eller ej, men efter blir det ett glas med Jäger + Energidricka till!
Mums, en av mina favoriter!
Så Cissy ska faktiskt förtära lite alkohol, kan det vara 3dje gången i år? Högst!
Hahaha, som ni vet är ja typ aldrig ute & festar & ja har mina skäl & kan ha lika kul utan, 
men ikväll blir dett ett glas då det är gott & ja förtjänar det! =)
Passa på lite medans Laika fortfarande är så semester, min saknade lilla lurv.
Det kändes ganska tomt & komma in i lägenheten igår utan en skällande, överglad hund som är överallt på en.
Och att kunna ligga & gosa med henne i sängen när man känner för det.
Men snart får ja träffa henne igen! 

Men nu ska ja vara social, plocka undan maten & fixa drinkar!

GOTT NYTT ÅR
på er fina läsare!

Och Vad är erat nyårslöfte?


Mitt nyårslöfte är att ja ska köpa gymkort till veckan & vara snyggare än ever sommaren 2012
= gå ner i vikt & få min kropp tillbaka, om inte lite mer tränad & snyggare & framförallt att få
självförtroendet på topp igen!
Att kunna trivas i en bikini igen, och ja lovar er!
Så fort ja klarat målet kommer en bikinibild till sommaren upp på bloggen ;)



Bjuder på en bild som ja nyss tog lite snabbt också, inte den bästa, men får duga!
Ja & mina nyårslockar och smink som går i blått & svart som inte syns på bilden med outfit till som består av
massa blandade armband, svart långt linne & en mörk blå urringad tröjja över linner med halvlånga ärmar &
svarta leggins & ett par av mina ny skor till + ett par svarta pumps som kommer upp på bild imorgon.


xoxo


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej jobbiga jag här igen från http://ylvaericakarlssons.blogg.se. Men finns nu på http://gkriders.blogg.se. Och jag undrar ifall du skulle kunna göra en design åt oss ? Skulle vara super snällt!!

2012-01-02 @ 03:08:33
URL: http://gkriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback