`´ Shopping `´

Julen är nu över & fick många fina presenter, som behövdes.
En ordentlig kameraväska, hårsnoddar, borstar, hårklämmor, pengar o.s.v
Det var vad jag fick av Robbans familj.

Av min familj fick ja mestadels pengar eftersom ja skulle till Stockholm
= Shopping på mellandagsrean ofc...
Så igår var jag & älskling iväg & ja kom hem, några tusen kronor fattigare men en helt ny garderob:


Glömde lägga dit en påse till med tjockstrumpor & annat småkraffs,
+ att jag köpte 3 par skor.
Orkade inte visa allt, då de inte skulle få plats på bordet. 
Så får köra en liten catwalk hemma med fotografering där ja bär kläderna ;) Hahaha!
Och min garderob håller på bli färggladare, tror ja slagit mitt huvud.
Innan var den hel svart & då skojjar ja inte, kunde vart nå jeans som bröt den svarta trenden i min garderob,
men det var allt. Men ey? Jag  älskar svart.
Men har kommit in i en period där jag är färgglad nu? Haha!


Älskling hittade 2 par jeans, men han har drait iväg till Kista idag för att shoppa med mamma sin.
Och jag är hemma med syskonen just nu. :)


Känner mig så tjock just nu också, då vi tjockat oss på godisbordet i flera dagar:



.. Helt sjukt, det tar aldrig slut då de fylls på hela tiden & jag & älskling kommer få ta med oss några kilon hem..
Så 2012 får vi dra på fat camp!
Inte undra på man får ont i magen av allt detta & dom litertals dricka man druckit, 
men detta är nog favoriten med julen här hos dom ;) Haha!

Nu ska ja hjälpa Sean & Kate & städa lite.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fick du för kameraväska då? :)

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 18:13:34
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback