`´ Weekend `´

I helgen har det vare mestadels lungt, planerade först att åka till
Torpshammar..
Men så vart de aldrig!

I Fredags tog vi det lungt jag & Robban efter att han kom hem från jobbet,
spelade lite PS3 - Resident Evil 5!
Men sedan gav ja upp när vi inte fick död på ena "bossen".

Igår hade jag en rejäl städdag, så nu är det rent & fräscht i lägenheten.
Plockade upp & sorterade en massa.
Dammtorkade - Diskade - Gjorde rent på toaletten -
dammsugade - torkade golven - tvättade!
Så gjorde mig välförtjänt av att beställa lite mat av Playa & de blev en Kebab Tallrik.
Det var så ruggigt blåsigt igår så man ville ju inte gå & handla.
Aslan var här & hälsade på i några timmar igår också &
skulle passa på & borsta Laika & klippa klorna.
Men precis när ja skulle klippa röck hon undan tassen, så de va första gången ja klippte fel
på henne & hon började blöda, stackarn <3



Fick plåstra om henne lite då & få det sluta blöda & de gick ju finemang.
Men ont hade hon iallafall inte med tanke på en minut senare hade hon glömt det
tur nog:





Sedan mot kvällen satt ja en del framför datorn & robban framför ps3:an &
spelade lite Devil May Cry.
Sedan bytte vi platser & ja körde lite Ice Age 3, haha.. Fett kul!
Älskar Sid & Scrat <3

Sen vart de film, Hustle & Flow!
Men den somna jag ifrån.. Tyckte inte alls om den..

Men vill ni ha filmtips så måste ni se:
- Dinner For Smucks (Komedi)
Haha, vilken asskön film <3
- Date Night
- En helt okej film. (Komedi)


Men nu ska ja ta på mig lite kläder, gå ut med Laika..
Gå ner i tvättstugan m.m.

Idag tar jag 14.oo tåget till Torpshammar med lillasyster!
Ska köpa en tv idag! *WIHOOO*
Sen blir det fara in till stan igen & handla på Willys.

Avslutar med lite bilder från vardagsrummet i lägenheten,
har ju inte lagt ut några ännu.
Men det är för vi är långt ifrån klar med lägenheten:


Tvrummet & utsikten över stan i fönstret...




Våran fina utsikt <3

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback