`´ Kort Dag På Jobbet `´

Började 08.oo i morse & 11.3o gick ja hem, illamående. Ingen bra dag alls idag...
Så sitter nu & tar de bara lungt, ska strax lägga mig i soffan ett tag.
Och få i mig en massa vatten, för har huvudvärk som igår. suck!
Sen ska jag verkligen försöka ta mig ork/tid att fixa de lilla jag har på 2 bloggdesigner som
ja håller på med. Blir förbannad på mig själv att jag vare så seg med det på sistone, haha.
Nån som vill komma & slå mig på käften?

Fuck it, de löser sej. Men känner mig genast mycket bättre än innan idag, så imorrn blir det 
självklart jobbet igen. Make money money, make money money, yeeeaaah!
Shiit fan, nu äre inte långt kvar tills nästa lön, synd bara att den inte alls kommer vara så
stor då det inte vart mycket jobbat! Så förhoppningsvis har jag iallafall råd & införskaffa mitt bakgrundsstativ med tyg + ett gymkort!
Skulle ju vilja dra på en liten semester också till Molde , Norge.
Dit ska vi, så fort vi får tiden, jobb går före! Ajjimen!
Här är man duktig! *Tummen Upp*
xoxo

Kommentarer
Postat av: mysan

Vad tycker du om mitt hår? tycker du de va finare förut elr nu när de är kortare?

kram och förlåt om jag störde

2011-07-19 @ 14:21:53
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: lellu

fin blogg :)

2011-07-19 @ 15:57:40
URL: http://lellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback