`´ Rainy Day `´

Igår kväll vid halv 8 var älskling & jag framme i Torpshammar.
De blev lungt hela kvällen, vi umgicks & surra lite skit med familjen bara.

Idag har det vare jobbigt väder & fullt upp, hade tänkt fiska idag.
Men tråkigt nog blev det inte av.
Klev upp vid 09.oo i morse, fikade lite då med lillasyster & henes kille.
De blev varm choklad & mackor med falukorv på, mums!

Efter det var jag ut med Laika & Miki var med (Melissas hund) så blev dom sams igen efter
att varit dominanta mot varandra. Så skönt att det släppte.
Så dom lekte en hel del på förmiddagen & sen gick ja upp & väckte Robban.
Mitt på da vid 12.oo tiden så skulle Melissa iväg & köpa foder hos en kille
på hundberget.
Så for dit, och det var riktigt kul.
Killen hade 17 sibirian huskus som han drar med.
Dom var så läcker med sina isblå ögon, vissa hade ett brunt & ett isblått öga & dom var
stora & kraftiga. Så vacka.. Sen en av dom var en liten valp på några veckor som dom släppte
ut. Laika tyckte de va skitkul, ska se om hon kanske kan få en plats i spannet sen &
se hur de går ;) Testa iallafall. Han tyckte Laika var jättefin iallafall.
Tyvär hade jag inte kameran med mig, men ska ev. dit nästa månad igen & då har jag hunnit
köpa en systemkamera.
Då blir det en massa bilder, promise.

Efter det for vi hem en sväng igen, sen följde älskling & jag med mamma & pappa
& hjälpta till att lassa lite grus som dom ska ha till hundgården dom håller
på att bygga till Miki.
For även på Konsum & köpte lite grejjer till tårta & bak då det är morsdag imorgon.

Hem igen, tog det lungt. Sen blev det middag vid 16 & vi åt grillat. MUMS!
Fyfan vad det är gott, pappa är verkligen en grillexpert <3 Man äter ju nästan ihjäl
sig!

Sen gedde jag mig på Sum som blir elak vid skötsel & bråka lite med honom.
Klippte klorna & börja klippa ner pälsen på honom.
Sen fick han hoppa in i duschen innan jag kunde fortsätta,
så ska upp tidigt imorrn & ta resten så de blir snyggt gjort. Nu har ja bara klippt
av längden lite snnabbt. Imorgon blir det borsta ut pälsen & jämna till den & ta dom ställen jag
inte kom åt idag när han var tjurig.



Bakade en sväng idag också & gjorde tårsta som vi mummsat på ikväll:







Blev en vanlig tårta med vaniljkräm & banan i, och hallon & lite godis på + lite strössel.
Passade på att göra lite kärleksmums också & en tigerkaka.
Se så gullig dotter dom har ;)

Imorgon ska vi hemmåt som sagt efter att bråkat med Summer lite till.
Vi ska först till Birsta en sväng & handla lite & innan mamma & pappa skjutsar hem oss
ska dom få välja mat & resturang & äta på så bjuder vi som en fin liten morsdagspresent!



Ajjuste , för ett tag sen.. Medans ja ändå håller på med bilder , så köpte jag ju jeans från
Carlings:


Snygga va? :D

Sen avslutar jag med en liten bild på mej, som är en av dom nyare.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för allt , O Summer ser ut som en ulltuss , men vacker, vi tar det andra nästs gångf när du kommer hem.



2011-05-30 @ 00:49:08
Postat av: Cissy

Mamma:

Jaa, vi får klippa till det nästa gång så han blir snyggare!

Fixar det jag, puss!

2011-06-03 @ 19:02:09
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback