`´ Work 09.oo-17.3o `´

I veckan har jag inte gjort annat än klivit upp jobbat - hem - sovit.
Vare så trött hela veckan så somnade redan vid 18.oo igår, vakna upp vid 20.oo.
Åt & glodde på tv en stund, sen somnade jag igen...

Nyss ringt lönekontoret också, då jag inte fått pengarna från Avenyn,
så nu skulle dom kolla upp det & höra av sig sedan till mig.
Hoppas ja kan få dom nu innan helgen.

På Fredag ska jag försöka ta med älskling på bio & se nyaste pirates of caribbean i 3D,
hoppas den är bra!
Sen från Lördag - Söndag ska vi ev. vara barnvakt åt Ella & Anton.

Igår var det min & älskling dag också, ett år & en månad!
Wohooo, vi har passerat 3 år nu.. Hur sjukt bra är inte det då?
Sinnes, är så gla' att jag har dig Robin Hansen!



Men nu måste jag gå iväg till jobbet, bjussar på en halvtaskig bild på mej.
Men den får duga då ja kom på att ja inte lagt ut bilder på ett bra tag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Måste bara få säga att det är någon annan

2011-05-20 @ 00:17:21
Postat av: Cissy

SV:

Måste bara få säga att det är någon annan?

Vadå? Förstår ingenting! :P

2011-05-20 @ 06:18:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback