`´ SVAR Frågestund `´



Vilket är ditt framtida drömyrke? :)
Om du ska börja plugga igen, vad hade du tänkt läsa då?
När är de min tur att bli fotograferad? :D PUSS
» Vilket är ditt framtida drömyrke? :)
- Jag skulle kunna tänka mig att ha 2 arbeten i framtiden.
Som dagligt arbete (heltid) skulle jag kunna tänka mig att hålla på med servering
eller vara bartender.
Men på sidan om skulle jag vilja starta eget som fotograf & ha egen ministudio hemma! 
Så det är dom 2 absolut största dröm yrkena för mig.
-/ Anonym

» Om du ska börja plugga igen, vad hade du tänkt läsa då?
- Jag ska börja plugga igen, och det blir på Komvux.
Först ska jag sätta fokus på grundämnen & studera upp dom ämnen jag inte hunnit
fått betyg i som Matte A, Matte B, Engelska B.
Sedan beror det lite på vad som finns för kurser att välja på.
Jag ska boka tid med en studievägledare så ja får lite mer information där
& då vet ja lite mer vad jag vill plugga mer.
Men efter jag pluggat upp grundämnena & känner
att jag har extra tid så skulle ja kunna tänka mig & läsa bl.a
Nått språk på sidan om, vilket vet ja inte än.
Sen självklart om det finns nått inriktat mot foto/dator kundkap - Media!
Så vi får se längre fram, först ett möte.
-/ Michaela

» När är de min tur att bli fotograferad? :D PUSS
- När du vill, så fort jag har tid. Tänk över hur/vart/vad du tänkt dig för
fotografering. Jag är på , på allt! Så inga idéer är dumma.
Det är bara jag som idélös, men jag fotar dig mer än gärna gumman. ♥
-/ Malin


Så mycket fler frågor var det inte tyvärr, men stor PUSS
på er som fråga & hoppas ni fick vettiga svar!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback