~ Mobilbloggning

Har tagit hem blogg.se appen , så ligger nu i sängen och provar blogga från den...

Idag har vare en toppen dag , lite för mycket spenderade pengar. Men de hoppas ja de är värt i slutändan.
Haft ont i huvet och legat halva dagen , huvudvärken började igår. Men lät inte det stoppa mig från lite pluggande och även fix inför fotouppgiften som ska vara klar tills imorgon..
Fått en uppgift där vi ska välja en låt vi gillar och bildsätta den , sedan ska vi göra ett CD-Omslag av det.
Så jag älskade den uppgiften , Musik + Fotografering.. Kan de bli bättre?

Så alla bilder är klar, och har redigerat dom lite. Resten fixar jag imorgon på skolan.

Fick pengar idag också , och vann en tradera auktion på en Rockabilly klänning. Så har nu klickat hem den och kan knappt vänta tills ja ska bära den nästa månad på Wheels Kryssningen.
Den är så satans snygg , på bilden iallafall..
Så hoppas den är snygg på mig med ;)
Klickade även ihop en tur och retur resa till Västerås, till kära Petra som ja ska åka på kryssningen med och så jag får träffa min gud-dotter. (stolt gudmor).
Kameran ska med , så lovar er massa bilder på lilltjejen.

Klickade även hem en superfin sele till Bonsai , i skinnimitation (stavning?) i vitt och svart med strass på och tillhörande koppel.
Grymt fint är det , lägger upp bild när ja fått det.
Var även till Butik Kapellet och köpte hundmat och andra goda saker till min bääbis.
Så nu är han helnöjs ett tag framöver och matte ,hon är snart fattig igen..

Igår mejlade jag till körskolan också om handledningskursen som ja ska ta med pappa. Så väntar nu på svar när vi kan gå på den... Hoppas inom kort.
Har ju ett mål att vara klar med körkortet innan sommaren.
Så ska passa på och boka risk ettan direkt också eller vafan de heter. haha.

Mitt liv rullar på i väldans fart nu och går frammåt , jag är lycklig.
Stora framsteg börjar jag detta år med!

Sedan håller ja på och ska boka tid till en annan grejj också, men än så länge är det hemligt ;)

Pusspuss och Gonatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback