`´ It Hurts, That I Remember Every Scar `´

ROADTRIIIIP IDAG! 

Som ja länngtar, sitter på skolan nu, nynnar på en massa partylåtar och peppar inför dagen. Kl 14 kidnappar ja min fru och vi drar till Uppsala - > Västerås! 
AHHH! Jag är så jävla hypad, ja kan inte sitta still. Sitter och vibrerar som om ja skulle ha en megadildo inom mig som ja glömt stänga av.

Va som händer idag är ännu oklart, täffa upp en massa sköna vänner. Men imorgon blir de party like a norrlänning i KBK anda! :) Och åka och gratta min finaste vän Petra självklart, eftersom hon nu på söndag är halvvägs till 50 ;)
Gammtuckan min! <3
 
____________________________________
 
 
ÅH BRUDAR, NI HAR VÄLL INTE MISSAT NYA MAGIC MIKE TRAILERN
(klickar ni på bilden kommer ni till den):

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback