`´ SVAR - Kommentarer `´

johanna om `´ Smink = Världens Bästa Uppfinning! `´:
det där var coolt! :D
Ja, visst var det? :D
terese om `´ Problem med Laika `´:
Hej!
Har du tänkte på om hon kanske har ont någonstans? Det brukar visa sig som "personlighetsförändringar" eller aggresivitet. Och eftersom det är bara när hon är kopplad kan det vara att hon har ont någonstans som bara känns när hon är i koppel. bara en tanke =)
Svar: Jo, har testat olika selar/koppel/halsband.
Så hon verkar inte ha ont, utan det är bara nått konstigt beetende hon fått för sig :/
Anja - 17 & mamma! om `´ Saknar `´:
Hej! Fin blogg! :) Undrar om du skulle vilja göra mig en liten tjänst genom att gilla min bild på min dotter här: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2053971241361&set=o.119864081372236&type=1&theater. (Du måste gilla sidan med) Det är en fototävling jag gärna skulle vilja vinna och skulle vara otroligt tacksam för din hjälp. :) Alla som röstar får en länkning i min blogg med 200 unika besökare per dag, lämna isf en kommentar i min blogg om du vill ha länkning. :) Stort tack på förhand och förlåt om du inte gilla sånt här! Kram Anja
Svar: Tack tack så jätte mycket, kul att du tycker det.
Men är inte så mycket för röstningsgrejjer, så avstår nog.
Men lycka till & hoppas det går bra för dig! :)
j om `´ Saknar `´:
snygg blogg.
jag säljer tung/navelpiercingar ifall du är intresserad. la nyss ut en tungstav för 20 kr!
Svar: Tack tack <3
Har varken hål i tungan eller naveln, så är inte intresserad.
Men det var ett bra pris :)
Sara om `´ Saknar `´:
Saknar också gamla goda tider :p
Svar: Jaa, vi skulle haft en tidsmaskin! :O
kajsa  om `´ Saknar `´:
läs och kommetera gärna min blogg :D <3
Svar: Hade jag tyckt att din blogg var intressant, hade jag gjort det! :)
För är ingen stor läsare, följer bara mina närmsta vänner bloggar & några
andra som faller mig i intresset.
Sarah Ek om `´ Demon `´:
Asså den här var läskigt nice! Grymt! :))
SV: Tack ska du ha för dina otroligt grymma kommentar. Jag säger xakt samma till dig, urgrym blogg och snygg design!
Det där om att den har hoppat fel - jag är medveten om det. Själv ser jag inte felet, och hittills är det endast 3st som har klagat. Men jag kan inte göra så mycket åt det, eftersom jag inte ser själv hur det ser ut.
Skicka gärna en "Prt Scr"-bild av min blogg och skicka till min mail. Vore sjukt schysst!
Svar: Tack, grymt kuul att du gillar den & bloggen! :D <3
Bild skickad, och hoppas det hjälper! :)
Linda om `´ Saknar `´:
Hej! Titta gärna in i min nystartade smyckesblogg. Hoppas du hittar något du gillar. Välkommen! :)
Svar: Ja, de ska jag göra :) , Roligt att du tipsar om den!
Lara ♥ om `´ Saknar `´:
Snygg header! :D
Svar: Tack tack! :D <3 De värmer att höra.
Josse om `´ Saknar `´:
Superfin blogg! :D
Svar: Åhh, tycker du? .. Tack så hemskt mycket!
Alltid lika roligt att höra!
lellu om `´ Kort Dag På Jobbet `´:
fin blogg :)
Svar: Taxk så jätte jätte mycket! <3
Det har droppat in en del kommentarer dom senaste dagarna & har inte
hunnot svarat på dom, men lägger ut ett öppet svar nu här istället då
jag kände det var lättare:



johanna om `´ Smink = Världens Bästa Uppfinning! `´:
det där var coolt! :D

Svar: Ja, visst var det? :D



terese om `´ Problem med Laika `´:
Hej!
Har du tänkte på om hon kanske har ont någonstans? Det brukar visa sig som
"personlighetsförändringar" eller aggresivitet.
Och eftersom det är bara när hon är kopplad kan det vara att hon har ont någonstans
som bara känns när hon är i koppel. bara en tanke =)

Svar: Jo, har testat olika selar/koppel/halsband.
Så hon verkar inte ha ont, utan det är bara nått konstigt beetende hon fått för sig :/



Anja - 17 & mamma! om `´ Saknar `´:
Hej! Fin blogg! :) Undrar om du skulle vilja göra mig en liten tjänst genom att gilla min
bild på min dotter här: "länk". (Du måste gilla sidan med)
Det är en fototävling jag gärna skulle vilja vinna och skulle vara otroligt tacksam
för din hjälp. :)
Alla som röstar får en länkning i min blogg med 200 unika besökare per dag,
lämna isf en kommentar i min blogg om du vill ha länkning. :)
Stort tack på förhand och förlåt om du inte gilla sånt här! Kram Anja

Svar: Tack tack så jätte mycket, kul att du tycker det.
Men är inte så mycket för röstningsgrejjer, så avstår nog.
Men lycka till & hoppas det går bra för dig! :)


j om `´ Saknar `´:
snygg blogg.
jag säljer tung/navelpiercingar ifall du är intresserad. la nyss ut
en tungstav för 20 kr!

Svar: Tack tack, desamma! ♥
Har varken hål i tungan eller naveln, så är inte intresserad.
Men det var ett bra pris :)

Sara om `´ Saknar `´:
Saknar också gamla goda tider :p

Svar: Jaa, vi skulle haft en tidsmaskin! :O ♥



kajsa om `´ Saknar `´:
läs och kommetera gärna min blogg :D <3

Svar: Hade jag tyckt att din blogg var intressant, hade jag gjort det! :)
För är ingen stor läsare, följer bara mina närmsta vänner bloggar & några
andra som faller mig i intresset. ♥


Sarah Ek om `´ Demon `´:
Asså den här var läskigt nice! Grymt! :))
SV: Tack ska du ha för dina otroligt grymma kommentar.
Jag säger xakt samma till dig, urgrym blogg och snygg design!
Det där om att den har hoppat fel - jag är medveten om det.
Själv ser jag inte felet, och hittills är det endast 3st som har klagat.
Men jag kan inte göra så mycket åt det, eftersom jag inte ser själv hur det ser ut.
Skicka gärna en "Prt Scr"-bild av min blogg och skicka till min mail.
Vore sjukt schysst!

Svar: Tack, grymt kuul att du gillar den & bloggen! :D ♥
Bild skickad, och hoppas det hjälper! :)


Linda om `´ Saknar `´:
Hej! Titta gärna in i min nystartade smyckesblogg.
Hoppas du hittar något du gillar. Välkommen! :)

Svar: Ja, de ska jag göra :) , Roligt att du tipsar om den!



Lara ♥ om `´ Saknar `´:
Snygg header! :D

Svar: Tack tack! :D De värmer att höra.



Josse om `´ Saknar `´:
Superfin blogg! :D

Svar: Åhh, tycker du? .. Tack så hemskt mycket! ♥
Alltid lika roligt att höra!



lellu om `´ Kort Dag På Jobbet `´:
fin blogg :)

Svar: Taxk så jätte jätte mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback