Hej mitt vinterland...


... Nu är jag less på all snö, vi har varit strandsatt här hemma då de inte finns några vägar och köra på pch snöstormen gav så mycket snö att traktorerna inte orkade att ploga.
Men nu äntligen finns det en väg ut från denna by.
Så idag blir det en tripp hem till mamma och lämna Keelah (lillasysters hund) som ska få vara där ett tag.'
 
 
Jag har under förmiddagen uppdaterat min information i sidmenyn till höger under bilden av mig. Tar mig sakta men säkert framåt i uppdateringen av denna blogg.
För övrigt känner jag mig mycket piggare idag som legat i influensa sedan söndags.
Har snuva kvar och känner mig trött i kroppen, men jag klarade av att ta mig upp ur sängen utan problem i morse iallafall. Så obeskrivligt skönt.

Precis varit ute med hunden en stund, nu ska jag ut och sopa av bilen.
Bilden ovan är tagen från förra veckan vid jobbet innan vi fick mer snö här uppe.
Det hade varit rekord häromkring på mest snö i hela europa. ganska sjukt med tanke på att vi näst intill haft en grön jul de senaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback