Två veckor med jobb...


... idag börjar det. Två veckor med jobb, även helger. Där jag kommer ha hand om företaget själv under mina jobbpass då chefen är bortrest.
Det ska verkligen bli spännande och se hur det går med detta stora ansvar.
Men de känns bra, inte nervös eller så då det verkligen känns som jag hamnar på rätt arbetsplats där det mesta är uppenbart och fått bra vägledning.
 
Keelah är ute på annons för omplacering, då hon tyvärr inte passar våran familj. Jag har fått tagit hand om henne tillfälligt då fd. ägare inte kunde ge henne det hon behöver.
Men har pratat med en tjej som verkligen känns som rätt, så det känns bra. Även om det kommer vara obeskrivligt jobbigt den dagen flytt blir.
Vi ska ses nu i April så håller tummar och tassar allt känns bra även då för både mig och henne. 😊
 
I övrigt har det mest varit lugnt, jobbat en del och sedan tagit hand om pälsbollarna här hemma och SOVIT. Jag är så obeskrivligt trött nu under graviditeten, fortfarande inte vant mig vid det.
Sedan att jag går så mycket i jobbet bidrar väll mycket till det. Går mellan 1-2 mil om dagen de dagar jag jobbar 4h, kommer bli mer nu kan jag tänka mig när jag jobbar 8h.
I övrigt mår jag bra, mår lätt illa efter första måltiden på dagen, men de brukar gå över om jag vilar 30min innan jag rör på mig.

Dags att göra sig klar för en dag ute i solen! Vi har ju haft så fantastiskt väder denna vecka! 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback