Från toppen till botten...

... Jag är verkligen sämst på det här med att blogga.
Innan kunde jag skriva inlägg dagligen, nu tar det ett år mellan inläggen. 😅

Det har verkligen hänt MYCKET sedan sist också! Det uppdateras mer på min instagram som ni kan följa för mer bilder: BlackieSixx
Ni hittar den även i höger fält här på bloggen, det är bara att klicka på bilderna som syns där.

Jag kan nu officielt kalla mig för "Mamma" till världens vackraste dotter, Posy Hellsing
 
(Fotograf: Studio Unik)
Bilderna är i mycket bättre kvalité än ovan, men detta är ett visningsexemplar bara innan jag köpt dom som jag lånat från facebook sidan.
 
 
Graviditeten var jobbig i slutet och förlossningen också, kan skriva ett inlägg om det senare och öppna en passande kategori för det här på bloggen.
Men trots det jag gick igenom så kan jag idag säga att jag är så lycklig över det, att få dela livet med min fina sambo och att vi tillsammans skapat något så fint! Det går inte beskriva med ord hur lycklig jag är över det.
Jag har nu snart 1 år senare fortfarande svårt att förstå att jag är en mamma, men det är häftigt!
 
Jag har hoppat på jobb igen efter mammaledigheten sedan Juni och det har gått bra. Det är skönt att få komma ut och röra på sig lite och få egentid med pälsklingarna.
Men i augusti blir det semester och går allt som tänkt och planerat så blir det iallafall åka till Leksand Sommarland.
I slutet av Augusti blir det 1års firande av tösen, måste börja planera för en sådan stor dag också. 😍

I början på September blir det Monday Bar, var på deras senaste kryssning för första gången och den var grym.
Ska även försöka planera någon Malta resa igen också, saknar mina vänner där nere.
Mycket som står med på min lista nu.
Bland annat och uppdatera bloggen med ny header, uppdatera sidomenyn och kategorier och framför allt att skriva lite mer och oftare.
Även om ni kanske inte tycker det är så intressant så tycker jag att det är roligt att gå tillbaka och läsa lite.

Ska genast börja pilla lite i kodningen, så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback