Nu börjar vi om...


Nu kan de vara lite rörigt här, men har uppdaterat varje kategori och håller på möblera om alla inlägg till mer passande ställen. Det är lite av ett evighetsgöra med tanke på att jag bloggat sedan 2oo8 så finns det en del inlägg att gå igenom. Men har kommit en god bit på vägen.

Samt lite saker ska läggas till / tas bort o.s.v.

Men nu tänkte jag börja skriva av mig igen som vanligt, känner det är så skönt att bara sitta här i soffan och skriva av mig lite med lite softa aukustisk musik i bakgrunden på tv:n.
Dock är jag sjuk, typiskt andra veckan på nya jobbet.

Blev provanställning med mitt drömjobb förra veckan och vill verkligen inte äventyra det. Så nu arbetar jag som djurvårade på Sötnosar Alnö djurpensionat där vi tar emot hundar/katter och smådjur.
På sidan av kommer jag även hjälpa till med får och höns.
Går allt vägen kommer jag under detta år läsa hundkurser på distans under tiden som jag jobbar.

Kommer inte skriva av mig allt som hänt under de senaste just i detta inlägg, men kan lova er att det verkligen blir ett år med nya förändringar.
Får uppdatera mer om det senare, för just nu behöver jag stöka om hemma också medans det finns lite energi.
På tiden att tvätta och bädda om sängen med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback