Första Ultraljudet

Idag var jag på mitt första ultraljud, så spännande. Allt blev till verklighet när man såg hjärtat ticka och okontrollerade glädjetårar ville komma fram. Vilken upplevelse det var!

Tog lite extra tid denna gång då jag fick en som höll på utbilda sig, men ingenting gjorde det.
Fick bara se längra på skärmen då.
Dock var jag lite för tidig V.17+0 och kunde därför inte kolla vilket kön det är som vi ville.
Men det blev en lättnad att se det fanns något där, då tidigare graviditet inte gått bra.
 
Vad gissar ni på? Pojke/Flicka?
Till vänster ser man huvud och sedan ryggraden.
 

Fick ny tid igen i April, då får vi se om det är en pojke eller flicka. Samt en läkare ska se över det Myom (muskelknut) jag tydligen har i livmodern.
Mer om vad det är eller vad det kan ge kan jag inte uttalla mig om förens efter det besöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback