Just get ready for work, work, work, work, work, work...

V.7 var det bara jobb för min del, annars en väldigt lugn vecka. Så kände att jag inte hade så mycket att blogga om då. 

Denna vecka har varit hyffsat lugn, känner att jag kommit in riktigt bra i det nya jobbet just nu och jag stormtrivs verkligen. Det är verkligen världens bästa jobb!
Inte nog med det har man också världens bästa chef, lätt att arbeta med och det känns verkligen som vi klickat!
Det kan helt enkelt inte bli bättre.

Igår efter jobb blev det liten dejt på dragonhouse med sambon. Klart det ska ut och ätas god mat när man fått lön.
 
 
Efter det blev det lugn kväll för mig och jag somnade tidigt medans karln gick ner i garaget för att skruva med sin V70.
Jag har ju av någon anledning fått för mig att vakna 7 varje morgon, vilket jag även gjorde idag.
Men det gjorde inte så mycket då jag laddade upp för hundkurs i massage med Bonsai.
Hans första kurs och han skötte sig oväntat bra, helt fantastiskt. Även den sprattel snubben kunde slappna av och mysa.
Så nu ligger han här under täcket med mig och sover hårt. En dag med mycket kläm och känn.
 

 
Vi gick igenom hundens ben + muskler och streching. Mycket intressant, givande och spännande. En lärorik dag med många trix som jag även kan använda i jobbet på pensionatshundarna som har seperationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback