Gosh....

Ditt jävla leende får mig & vilja krossa dina ben

ta en stor jävla sten & slipa den len emot ditt skallben...

Göra ditt namn känt nationellt genom att lägga dej på rälsen & köra tåget själv.
Rulla tolv ton stål rakt över dej!!
DU ÄR JOBBIG!



Mina arga attacker, HÖHÖ. jaja, haha.
Iaf, ska la skriva om va ja gjort i helgen för dom nyfika :P

I Fredags var ja på fest hos systerdotter Sabina som fyllt 19, .. =) Kul va de, sen drog vi ner på irish en sväng xD Höhö. Mja, sen vart de som de vart :/
Öhm, så sluta me ja gick hem till Ostbollen sen :P Vi kolla Ice Age. HAHA, .
Ja som ä scrat, de vet alla xD Jagar mitt huve som består av en nöt eller vafan de heter. Höhö. å Robban ä Sid :O, värsta smart & kom på de , höhö.... ..
Sov la nån timme, sen på lördagen hängde ja med han till Bredsand , han skulle spela in lite musik me Micke, de va kul xD skrev texter m.m.
Göllungar xD
mjaha, sen va ja så fkn trött & dog.....
Kom hem igår eftermiddag :P Tursamt nog står lägenheten kvar, höhö.
Hade glömt plattången i, KLUMPSIDUMI jag xD 

Ja ha tråkigt & ä trött, kom & underhåll mej?!?!?
Ja har Kina Snacks & cola :O


På fredag funderar ja på ha filmkväll & ha LITE partaj, bjudna får komma xD 



487614-6
                                                                     Robban <3 Pimpad av mei xD hihi.


487614-5
                                                              Sabina <3 & jag . =)

Kommentarer
Postat av: anna

jag kommer

2008-04-07 @ 17:10:02
Postat av: Cissy

Ja , de ä bra de. Annars hae ja packat ner dej i en ryggsäck & stule dej. ;)

2008-04-07 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback