ANNA får vara min rubrik idag...




... Hihi...
Igår var en lat dag, fick mej lite ork & plocka upp lite & dammsuga, men idag äre lika stökigt igen p.g.a Laika som tuggat sönder en av sina leksaker som ligger över hela golvet, & en träpinne ligger i småbitar & en toarulle & allt hennes hår som hon släpper :O
Ojoj, bara att börja om idag så de blir gjort .. ^.^, . Komma & hjälpa mej?
Idag sov jag till 1-2 å sen ringde Anna för hon va på väg hit så ja hoppade in i duschen & fräscha till mej & sen mötte ja henne här utanför...
Vi har mest bara tage de lungt & pratat & kollat massa bilder, haha..
Man hittar alltid nå gammalt fult kort...
Sen skulle hon åka vid halv 5 & då starta inte hennes moppe så vi säära på den ett tag & sen kom hennes pappa & fixa de så hon kunde åka hem..
Säger bara en sak, Vespa Jävel.. Man ska inte ha sånt skit ;)-
När hon åkte så gick ja ut me Laika & gick en bit & busa lite me henne & nu ha ja sutte här en liten stund ...
Myysigt värre, kul & träffa dej gumman <3 Saknat dej som fan .. =)

Känner mej seg som fan idag, kommer nog aldrig ens orka städa , haha..
Men somnade inte förens 5-6 i morse så, låg & kolla på filmer inatt å..
Jag såg Haggard The Movie & halva The Wedding Singer...
Första filmen var helskum, haha.. Men va ska man förvänta sej när de är Bam Margera & de?
Den andra filmen verka helt okej av de ja såg, måste se resten sen ikväll eller nått =)

Ska komma ihåg & bränna ut filmer åt pojken min också, åsså filmen Crank,
den är BRA som fan för er som inte sett den..
En av mina favoriter =) Helt galen film ;P
Men nu ska ja springa & leta laddaren till mobilen ifall nån försöker nå mej..
CYA



Kommentarer
Postat av: anna

de va kul att träffa dig med igen gumman<3

2008-08-06 @ 18:11:14
Postat av: Cissy

Sötnos <3

2008-08-06 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback