Du är mitt allt...


... Robin Hansen <3 Vill aldrig förlora dej..
Jag Älskar Dej...

None
                                                                            You´re my crack of sunligt <3

Det är du & Jag Mot Världen <3



... Kan aldrig sluta tänka på min undebara pojkvän, längtar så att vara med han och ska åka till han ikväll *stolt*..
Ja tar 10-tåget & blir nog där över helgen , hihi..

Idag ha ja vare duktig & tvättat en massa & tage mej ork & göra mat & äte, de blev potatis & pölsa.. *gottie*. ^.^,
Hihi, Sen har ja bakat också, gjort kärleksmums.. Ska ta me nåra till sötnosa ikväll :D
Bara för att ja är snäll ibland (A)

Jo, helgen efter denna far ja & älskling till Stockholm också :D
Wiiie, de ska bli så kul =)
Då får ja träffa Petra en sväng åh kanskem, för ska åka snålskjuts me mamma & pappa till Hallstahammar för dom ska dit & sen tar ja & Robban buss till Västerås & sedan tåg vidare till Stockholm.. =)
Då blire hälsa på hans mamma, å Grönan & kanske Harry B James självklart..
Störtskön krog de :D <3

Men men, nu ska ja ta & smörja in bena för ha tage mej ork & rakat dom idag åh ;)
Se Yaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback