Grattis Jerker...



... som fyller 19 år =)
Efter Anna lämnat mej idag tog jag mej ork & städa lyan & sen ikväll vid 10-11
så åkte jag till Viskan & Bada Bastu,
Jerker hade lite partaj eftersom han fyllde...
Rätt lungt vare där & rätt skojj :P
Träffa massa folk :D
Sen så tog ja modet & hoppade i baljan en sväng, fitta va varmt de va,
brändes rejält & höll på bränna sönder mina iskalla fötter & koka
sönder tuttarna tro jah fan :| HAHA..
Men men, de va skönt när man väl komme i efter tusen år ^.^,
Så ska inte klaga...
Men vart aldrig nån bastning utan efter de så drog ja hem...
Laika var också med, men som vanligt så är hon en tönt så hon våga inte vara ute så
länge så hon fick ligga i en bil som stod där & ta de lungt, men gick hyffsat bra..
Hon är så söt så, och ett ragg skaffa hon sej ikväll..
Emil, dom satt & hade närkontakt & tungkysstes, haha..
Idioter ;)

Men men, nu äre dax & försöka sova..
Kolla nån film =)
The Wedding Singer får de bli så ja kan kolla klart på den =)
Bilder finns självklart på min bilddagbok, inte många.. Men alltid nått ;)

Ha de bra, sov gott ^.^,
Piss Haj!


                                               Kokar Mej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback