Hemma hela veckan...


Jaha, då har man vare hemma från skolan hela denna vecka,
de här med att sköta skolan börja bra, *not*
Är sjuk & har ögoninflammation, men fått ögonsalva mot det iaf
så hoppas de hjälper nu för det är fett irriterande, annars kommer ja peta ut mina ögon
med en skarvdosa..

Haha, jaja..
idag har jag vare duktig igen & plockat & fixat lite mer på rummet så imorgon
borde ja bli klar om jag får ork...
Sötnosa kommer imorgon också, fett vad jag SAKNAR HONOM!
Så måste hinna bli klar innan de, för ser illa ut här...
Jaja, nu så ska ja ringa honom, har inte pratat mycket alls med han idag /=

Så poess hej..


                                           Bara för jag inte vart egosexuell på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback