Ögoninflammation...


... Fan får hets, mitt vänstra öga har vare irriterat hela dan & när ja vakna i morse var de varigt -_-
Tror ja håller på få ögoninflammation, haft de en gång förut & vill absolut inte få de igen..
De ä så jävla jobbigt & man ser hemsk ut...
Och speciellt inte nu när ja ska fara till Stockholm snart med älsklingen min <3

Åsså har ja konstig känsla i mitt högra ben, de känns jobbigt :O Känns som typ växtvärk :S

Sorry om ja klagar mkt, men har inte så mkt & gö för alla har gått & dött på msn & ha sutte med Fl Studio halva dan men lessnat på de nu :O

Iaf, glömde berätta i förra inlägget att idag var Emil & hälsa på , de va kul :)
Längesen ja träffa han, men ja kände mej tråkig som vanligt..
Men inte så konstigt när ja va nyvaken & trött som ett cp...
Vi satt & småsnacka lite ett tag bara & sen åkte han, för han skulle på nå jaktgrejjsemojjs...

Har vare duktig & diskat idag också, för lukta röv i mitt kök eftersom ja inte hunne
diskat upp innan jag for till Sundsvall sist..
Men nu äre fräscht, hihi.. 
Ska snart gå & försöka sova också & försöka vända tillbaka dygnet :O
Men men, ska vänta på att sötmosa ringer först..
Ja ringer alltid han i fel tillfällen & stör han :O Ringde för en stund sen & då bowlade han..

Jaja, känner ja måste sträcka på benet nu så ska väll gå runt nåra varv i lägenheten..
Bajjelibye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback