Ingen MorgonMänniska...


... Jag hatar verkligen att kliva upp varje morgon, speciellt för att jag är en nattmänniska och inte sover något om nätterna..
Försökt vända på dygnet också, men de går verkligen inte...
Hur lite jag än sover om nätterna & inget om dagarna blir jag alltid piggare mot kvällen & somnar inte förens efter 3 & stiger upp halv 7 - 7...

De är onsdag idag, nu ska jag på skolan strax..
Har bara en lektion idag så är hemma vid ett & då har jag tänkt mig jag ska städa av hallen uppe & kanske ut med illrarna för dom har inte vare ute i snön i år, ta mig några bilder =)

Imorrn får Robban komma också, om han vill?
Saknar honom så MYCKET!

Men nu ska ja dra, pöss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback