Welcome to my breakdown...



Shuuee!

Jaha, dags att uppdatera igen då om mitt halvtråkiga, vanliga liv xD
De ända bra med det är Robban <3 Min älskling...

Tror det var i Onsdags förra veckan som jag åkte till Sundsvall och sov hos Robban & Matte, sen klev vi upp vid 12tiden på Torsdagen och åkte tll Robbans kurs en sväng & en in till Birsta & handla julklapp åt pappa & en klänning åt mej själv till nyår, den är jättesnygg =D *ego jag*
Åhhhh, ja kommer vara så fin på nyår om jag hinner fixa allt jag tänkt mej ^^, Men det ska nog ordnas =D
Längesen jag kände mej söt nu =O De behöver man känna ibland för att må bra med sej själv...

Jaja, efter det for vi till Robban & Matte & packa & drog hem till mej & Robban blev kvar tills idag då han var tvungen att dra till Stockholm /= Han ska fira jul där med sin familj...
I helgen har vi mest nördat & tatt de lungt & haft mys..
Men på Fredagen var vi in till Sundsvall med mamma & pappa å dom skulle Julhandla lite, och jag fick mamma att köpa tefat man åker på, haha..
Så när jag & Robban kom hem börja i bygga en backe & åka i för vi är töntar, hahaha..
Åsså ä vi för lata så vi fick min pappa att starta traktorn & hjälpa till.. Hihi gullig han är ^^, ´
Så vi har testat åkt den i helgen, Sum åkte med Robban med... Haha, såg lite kul ut...
Här på landet har man inget liv ;)

Idag hängde jag med till Sundsvall när vi skulle lämna Robban på tågstationen,
mamma julhandla även lite till & sen for vi hem igen..
Var väl hemma vid 16.oo och nu chillar jag lite bara å ska ta mej ork & städa rummet som ja rev ut i
morse för hitta inte kläder & var stressad =O Snart jul ju, då måste de vara städat..
Och Thyra & Miilo ska komma hit igen, skit skojj de =D
Ska höra med Erika sen vilken dag dom kommer =)

Nu ska jag ner & göra en dricka & ge chillorna mat...

Julkramar på er alla,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback