Welcome To My Nightmare...



Fi faeen, inte vare hemma mycket på senaste & när jag vare hemma har jag inte haft nått internet...
Orka inte skriva va ja gjort sen sist ja skrev heller så ikväll är jag tråkig...

Kom hem i söndags kväll i allafall efter att vare i Sundsvall ett bra tag med min älskling <33
På söndagen sprang ja runt på stan me Robban också & julhandla åt mamma, å sen sprang ja runt me henne lite också & sen kom Melissa efter att droppat sin pojkvän & pappa var med också..
Jaja, igår var jag i Fränsta också och fixa åt Wilma, hon har fått ny ägare nu i alla fall som ska försöka hämta henne så fort som möjligt... Prata med tjejen idag som ville ha henne, hon verkade jätte trevlig i alla fall :)

Morsan & Farsan ha köpt julklapp till familjen också, en ny tv äntligen :O en 38tum tror jag som vi ska hänga upp på väggen...
Men haha, hon ä lustig & säger "till familjen" när hon menar sig själv efterom hon tar över den hela dagarna typ ;) haha...

Idag har jag vare på skolan, vi fick se grinchen eller hur fan de stavas , men har redan sett den så satte mej ner & läste Heroin Diaries, helt underbar bok hitils... I lööv it...
Jag hatar att läsa , men den gillar jag tamifan xD
Tog halv ett tåget hem som vanligt, och gick till konsum där mamma & pappa var så ja fick skjuts hem..
När jag var hemma hjälpte ja mamma me gardiner & shiet & hängde upp & nåla upp dom & grejja så jag har vare fett duktig idag...
Sen så har jag städat mitt rum då, som jag tycker att ja jämt gör men jag kan fan aldrig heller hålla ordning & reda...
Fick tillbaka internet i eftermiddags också men självklart strula pappa till det så de inte funka, men nu fick vi tillbaka de igen för en timme sen..
Klant han är gubben :O

Imorrn blire skola också, få träffan ANNA min sötnos <33
Har pratat med Petra idag också, de ä fett myys :D

Jaja, ska väll lägga mej & fortsätta läsa boken nu & låta Melissa sno bärbara som ja sitter på...
Sen försöka sova... Ska upp tidigt imorrn...

God Fucking Night...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback