Duschat Thyra & Miilo...



...Var duktig och städade klart i lyan idag & städade åt illrarna & duschade till och med dom, var ingen höjdare i början när dom bara ville springa iväg men sen när ja höll i dom hängde dom bara där & vänta tills ja va klar, haha...
Sen vare rusningstrafik bland handdukarna dom fick använda, ojoj.. Så söta dom var, saknar verkligen & ha en egen iller & får blir att ja skaffar snart...
Lyckades skrapa upp ryggen också när jag duschade dom, skulle resa mig upp & toafönstret var öppet så har rivsår på ryggen nu, *Aj*. Gjorde ont så in åt a helvete & gör fortfarande ont..
Men men, sånt som händer...

Sen fick dom ägg som belöning för dom vare duktig & sen vart de MYCKET bus & skratt idag & massa kort eftersom dom åker imorgon...
Hihi =) Har verkligen vare jättekul & få ha dom & kanske ska ha dom igen 1 September :D *Hoppas*


Måste försöka somna snart å, för ska upp tidigt imorrn & tvätta om de finns tid, om inte annat fixa åt illrarna & packa ihop & göra rent innan Erika kommer...
För sen på eftermiddagen ska jag fara in till Sundsvall & vet inte hur länge jag blir där..
Nästa vecka kanske de blir Stockholm oxå xD
Beronde på om ja får lite cashisar av mamsen <3
Hoppas verkligen det, känner att ja vill hitta på nått innan sommaren är slut ,
å med Robban <3
Vi har inte gjort så mkt tilsammans i sommar, bara Gatufesten...

Men men, ska avsluta de ja håller på med nu & lägga mej & kolla nån film..
Så ha de bra =)


                                                                            Miilo nyduschad!


                                                                          Thyra nyduschad!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att gratis är bäst? då är min blogg något för dig :) där hittar du en massa gratis erbjudande + en och annan tävling! http://gratisfree.blogg.se

2008-07-30 @ 03:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback