Ojski Poiski...



... Får snart cancerknöl i högra skinkan, jag är så fittigt uttråkad & less på datorn, då äre illa :|
Men finns inte så mkt & göra, alla djuren ha gått & laggt sej & sove också :O Så Social är dom just nu...
Vill va me Robban, har alltid kuuul me han <3
Min bara min sweetie...

Thyra har hittat nytt ställe & vara på också, haha.. Hon lyckas krypa in under spisen , men hon kommer inte ut :O
Så har fått flyttat spisen 2 ggr för & tage fram henne, måste fixa de där snart...


Sjöng nyss lite singstar också, men lessna på de fort eftersom jag bara har en singstar skiva & den tråkigaste,
"Svenska Hits".. ^^,
Gick rätt hyffsat, fick nästan för mej för 2 min att ja nästan kunde sjunga lite också, men fick ångestattack sen.
Ja vill ha bra sångröst :O
Nån som vill skänka en?

Robban har inte ringt på hela dagen heller & de känns jättehemskt,
BLÄ på att han inte har batteri på telen, men fick ju iaf skriva med han 5 min på msn  *pust*
Han ha jobbat hela dan så ha inte kunnat laddat telen & nu är han hos Stefan & dricker lite,
tro ja :/
Får ba dumma känslor & tankar när jag inte pratat med han på ett tag & de ä asjobbigt :|


Tycker om dej asmkt, Robin Hansen <3





Jaja, ska gå & ta my new drug nu, OBOY...
Btw, Nån som har förslag på bra filmer..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback